advokat krusevac

Zloupotreba garancije i reklamacije – kada trgovac odbija opravku proizvoda (Advokat Kruševac)

U Kruševcu i širom Srbije, potrošači se sve češće susreću sa trgovcima koji odbijaju da priznaju garanciju i izvrše popravku proizvoda. U ovom tekstu, advokat iz Kruševca pojašnjava vaša prava i načine zaštite.

Zakonska zaštita potrošača

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, svaki proizvod mora biti saobrazan ugovoru. Ako nije – potrošač ima pravo na opravku, zamenu, sniženje cene ili povraćaj novca.

Kako funkcioniše reklamacija?

Reklamacija se podnosi pisanim putem, a trgovac mora odgovoriti u roku od 8 dana. Ako to ne učini – krši zakon.

Najčešće zloupotrebe u praksi

  • Bezrazložno odbijanje reklamacije
  • Odbijanje opravke uz tvrdnju da je potrošač kriv
  • Zahtev za dodatna plaćanja
  • Ignorisanje reklamacije bez veštačenja

Kako se zaštititi?

Sačuvajte račun, garanciju i komunikaciju. Zatražite potvrdu o prijemu reklamacije. Ako odgovor izostane – kontaktirajte advokata.

Pravna pomoć

Kao advokat iz Kruševca, pružam pomoć potrošačima koji žele da ostvare svoja prava kroz inspekcijski ili sudski postupak.

Kontakt: www.advokatmiladinovic.rs

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Ukoliko imate pitanja

    Kontaktirajte nas

    advokatska kancelarija
    advokat krusevac
    Radno vreme:
    Ponedeljak - petak 8-16h
    Telefon:
    +381 64 211 89 62
    Mail:
    office@advokatmiladinovic.rs
    Adresa:
    Čolak Antina 1B/32 , Kruševac